fredag 10. september 2010

Skryt

Jeg må bare vise mine herlige godgull som jeg elsker over alt!
 ...(...i hele Norge, som Victor bruker å si) hihi! 


Det begynner å bli skikkelig artig for Victor nå som Isak blir mer og mer med på ting. De leker sammen på Victors rom, herjer(dere skal være glad bildet ikke har en lydfil:p) og krangler. Koser seg, og begges ansikt lyser opp når se ser hverandre. Det blir ikke bedre! ...ja, det er jo litt sjalusi og krangling fra eldste, for i skrivende stund koser de seg i sofaen også hører jeg fra Victor: "Isak beit me litt, så da beit e han også litt!"

Isak elsker å være inne på storebrorens rom, til Victors store fortvilelse, for Isak får tak i ALT for tida. Han reiser seg både her og der, klatrer opp på ting, og blir iallefall gira 
når han er inne på rommet der med alle spennende lekene! 

2 kommentarer:

  1. Hehe, så søtt sagt: Overalt i hele Norge! :D Søte små gutter du hadde da :) Og en veldig koslig blogg! :)

    SvarSlett
  2. Takk for det! :) Fin blogg du også hadde! Lykke til med graviditeten. Du har termin i samme måned som jeg hadde i fjor <3

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails