torsdag 16. september 2010

I love Strawberrynet

Kan ikke skryte nok av Strawberrynet, billig og bra, rett og slett!

Kjøpte meg akkurat ny shampoo og et eller annet annet..(Jeg kjøper alltid for rett under 200,- når jeg først er i gang. For å utnytte og teste ut, og under 200,- for å slippe toll)

Jeg holder på å bli tom for shampoo igjen, så da kjøpte jeg meg ny..Kommer ALDRI til å gå over til å kjøpe shampoo i dagligvaren etter å ha prøvd denne her.. Jeg er ikke mega-opptatt av håret mitt, og det vises kanskje...:p Men slik håret mitt var før, måtte jeg vaske det 2-3 ganger hver gang, og gjerne hver dag for at det skulle holde seg rent. Det ble fort fett, samtidig som det fort så slitt og tørt ut.. Deilig?




Og det andre produktet som er på vei til å testes er dette fra Bed Head..erfaring: Serien lukter godt;) :

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts with Thumbnails