onsdag 15. september 2010

Jeg skal teste Pampers

Dette kan bli spennende, for jeg har ingen planer om å bytte bleiemerke. Nå er det priskrig på bleier, og Libero er desidert billigst, og det er Libero vi har brukt hele veien..Er fornøyde, så ser ingen grunn til å bytte..

Men er kjekt å få prøve andre merker for å se.. Jeg får Pampers Active Fit som skal testes ut, og deles ut til venner for å gi tilbakemelding til Pampers. Det er en kampanje via Buzzador..igjen.. :D
Synes det er helt greit jeg..Teste ut forskjellige produkter, for så å gi positive og negative tilbakemeldinger om produktene, for å hjelpe de å bli bedre. Spesielt har mange babyprodukter forbedringspotensiale. Smart å ha slike kampanjer for å finne ut hva forbrukerne egentlig synes. Og sist men ikke minst, - det er gratis! Man slipper hverken å betale noe i frakt, eller for vareprøvene man får, heller ikke forå være med på Buzzador.










Hvis du er interessert i å bli Buzzador eller lese mer om hva det går ut på:

(kopi av en standardmail som jeg kan sende ut for å invitere)

Invitasjon fra Iselin 
Hei!

Jeg har registrert meg som buzzador på www.buzzador.com og foreslår att du også gjør det!

Som buzzador får du prøve nye produkter og tjenester gratis.

Hvor lang tid det går før du kommer med i din første kampanje kan variere fra noen uker opp til noen måneder, avhengig av hvordan profilen din passer inn i de kommende kampanjene.

Når det finnes mulighet til å komme med i en kampanje får du beskjed via mail.

Klikk på denne lenken, så syns det at det er jeg som har invitert deg (mitt brukernavn som buzzador er Iceline):
https://www.buzzador.com/buzzador/index.php?file=u-regstep1&lang=NO&refstr=Iceline

Hvis du vil vite mer før du bestemmer deg kan du klikke på denne lenken:
http://www.buzzador.com?refstr=Iceline&lang=NO

Hilsen
Iceline


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts with Thumbnails