tirsdag 14. september 2010

Pompdelux - PARTY

Som dere kanskje har fått med dere, hadde jeg homeparty i går med Pompdelux - barneklær. Det er helt sinnsykt som dette har tatt av i Norge siste tiden. Kolleksjonen ble lansert 1.september, og jeg var så heldig å sikre meg homeparty 13., men allerede var flere av plaggene utsolgte i hele Norge!! Siden noe var utsolgt, og min kjære mamma handlet noe i julegave til guttene, ble det ikke så voldsomt til shopping, men jeg endte opp med dette til gutta:



Finskjorte til Victor
Finskjorte til Isak, lik design som Victors,
men i annet mønster




Teddy-jakke til Isak til barnehagestart
Denne longsleeven til begge guttene, så de kan matche litt;)
Denne hoodien til Victor,
fordi den ikke fantes i Isaks str.
Synes den var søt!
Boxere til Victor i azure



Og dette skjerfet til meg selv, med bilde av små ugler på, som er tegnet av ei lita dansk jente:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts with Thumbnails