lørdag 25. september 2010

Naturlig krill

Jorunn, en kollega av meg på jobb, har overbevist meg... Iallefall fristet og bare sagt gode ord om dette produktet lenge nok til at jeg ble litt overtalt. Jeg har bestilt meg NaturligKrill!



Hvorfor, tenker du kanskje?
Og jeg quoter fra Naturligkrill:

-Sammenlignet med andre fiskeoljer, er krilloljen den med avgjort mest helsefremmende effekt.

-Daglig inntak av omega-3 gjennom kosten viste seg å styrke immunforsvaret

-Omega-3 viste seg også å dempe en overdrevet immunrespons på skadestoffer og skadelige stimuli (trauma etc.) med vesentlig redusert risiko for uønsket immunrespons (giktlidelser)


-Forskning har også vist at den unike sammenstetningen av krilloljen gjør denne til et gunstigere middel for forebygging av hjerte- og karsykdommer.


-Krillolje og andre marine oljer, blir benyttet for å bedre hukommelse og konsentrasjonsevne.

 

Jeg klipte bare ut hoved-poengene, for å lese mer om dokumentasjonen og mer Krill gjør for helsa: Naturligkrill.



Hvis dette stemmer, så er det iallefall verdt et forsøk!!?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts with Thumbnails