torsdag 9. september 2010

Isses grønne fingre;)

....ikke noe kjent fenomen, men oppstår til alles store overasskelse innimellom;)

Det var en periode da her krydde av orkidéer som bare kom igjen og kom igjen,og jeg ga råd til min kjære mor og bestemor (som er kjent for sine ultragrønne fingre..) og nå slår fenomenet til igjen! Bare se på denne flotte grønne veksten som ruver i beddet og blomstrer , nesten midt i september. Daglig plukker vi store sukkererter som blir brukt til så mangt. Mest som snacks egentlig. Victor ELSKER sukkererter. Nest år har jeg bestemt meg for å KUN ta sukkererter i et lite bedd. Resten blir til plen. Det er kun sukkerertene som får fred fra de (/&/%"#%&¤ brunsneglene, så da går vi over til potteplanter på trass!


Ikke for å skryte...liksom... Men de er faktisk dritgode!
(Ja, du ser rett, den ene var like stor som tommelen min! )

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts with Thumbnails