fredag 3. september 2010

Hjemme igjen!

Deilig å være hjemme etter et døgn på sykehuset. Man føler jo seg syk bare av å være der.
Operasjonen er overstått, og nå skal Victor bare slappe av og ta det rolig. Han er så flink atte! <3

Shina hus og roser på bordet møtte oss da vi kom hjem! Siden bilen min har klikka og det ble altfor mye uforutsette utgifter på den, har jeg sagt til Robert at jeg IKKE skulle ha noe i gave..Men snill som han er, fant han ut at han skulle gjøre noe for å glede meg. Han hadde rydda så fint, og pynta. Ingenting er bedre enn å komme hjem til et hus der man slipper å begynne på husarbeidet med en gang! Gode Roberten min. Love you <3 (han ser ikke dette allikevel, for blogging er jo bare teit...:p )










Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts with Thumbnails