torsdag 30. september 2010

Middagen idag

Jeg har hatt så lyst til å prøve meg på Indisk surdeigs Naan-brød som jeg fant oppskrift på hos Manuela, forfatteren bak Passion4baking.  Så i gårkveld lagde jeg en surdeig, slik at jeg bare måtte finne på noe spennende til middag idag:-D

Det ble kanskje litt som Robert sa, mer som helgesnacks, menmen..Nå har jeg fått prøvd det, og lært av mine "feil"... Jeg fant en kyllingoppskriftTrines Mektige Matblogg som jeg syntes så god ut...Det ble kylling, pesto og soltørkede tomater surret inn i spekeskinke. ET tips hvis noen skal prøve noe lignende..Jeg leste ikke oppskriften, siden jeg skulle ha inni litt andre ingredienser... BANK kyllingfiléten utover! For å skjære den i tynne og store skiver er en utfordring som ikke blir særlig vellykket.........dvs, mine kyllingsurrer ble veldig små.. Derfor kalt snacks av Roberten...


I oppskriften til Manuela brukte hun koriander og havsalt på Naan-brødet. Jeg tok basilikum og Maldon-salt.en desj philadelfiaost var også godt til..Ble litt tørt uten..(jeg er glad i saus og dressing til forskjellig.....:p )

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts with Thumbnails