mandag 3. oktober 2011

Mimrekveld...

Jeg sitter og koser meg med å kikke igjennom alle de tusenvis av bildene som hadde forsvunnet fra både pc og server.. I alt var det rundt 16 000 bilder vi hadde å gå igjennom etter at vi hadde funnet de som var ok etter krasjen.. MAX uflaks at både server og disken på pcen går til H*** samtidig!??

Flinke datanerden min har funnet et program som fant alle filene (noen var jo ødelagte, men de vi fikk reddet var 16 000.... Det er mange bilderå måtte gå igjennom)
Vi gjorde det..til en viss grad... Vi satt noen dager, men så fant datanerden et program som automatisk arkiverte filene slik at nå ligger de på dato på pcn..Hipphurraa!
Derfor har jeg kosa meg skikkelig ikveld og mimra tilbake...

                                          Victor møter pappa for første gang <3

                                                     Storebror møter lillebror for første gang <3
                                                                      Kose litt! <3
                                                                           Victor 2 år!

                                                                      Isak sin dåpsdag

                                                                    Bærebabyen min <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts with Thumbnails