torsdag 6. oktober 2011

Cupcakes kurs!

Må nesten blogge fra cupcakes kurset jeg var på i regi av Manuela fra Passion4baking.
Ei fantastisk kjekk dame full av energi og inspirasjon!
Vi hadde med oss 12 cupcakes som vi skulle pynte.
Først lagde vi en grunnleggende vanilje cupcakes oppskrift,og fikk tips til hva vi kan blande i av smaker osv, frosting vi kan bruke, teknikker med tippene, forskjellig pynt, perler, mmf og former til å lage alt mulig! Bare fantasien setter grenser rett og slett..

Det er jo farlig å lære så mye, for man har jo så lyst å teste ut alt....Noen må jo spise cupcakesene også...:p
Heldigvis hadde jeg en unnskyldning til å lage cupcakes uka etter kurset, for da hadde jeg bursdag;)
Nå nærmer Isak sin bursdag seg også:)

                                  Meg og Manuela, bestiser da vettø;)

 Alt er i kjent stil: RÅSA! 

Resultatet jeg kom hjem med (frem til jeg satte fra meg kaketina på dashbordet i bilen, og fikk hele greia i fanget...FLOTT!)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts with Thumbnails